måndag 29 april 2024

240418 Storservice 201300km




Då blev det dags för lite service :-)
Hade tagit ledigt en dag från jobbet så jag passade på att ge min Skoda lite 20 000mils-kärlek :-)




Bytte olja + filter. Enkelt och snabbt. Behövde detta.







Blåste då även ur luftfiltret som faktiskt såg ganska ok ut.





Vädret var ju bara såååååååå underbart.......




Typ någon dagefter att  allt var klart så började bilen gå som en påse nötter :-(
Tändspole kass, som vanligt. Den andra jag byter. Har alltid en extra+verktyg i bilen. Denna gången hade spolen längst till höger (förarsidan) gett upp. Får se när den sista obytta i mitten ger upp....




Tut ut, nu kör jag igen!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

240418 Storservice 201300km

Då blev det dags för lite service :-) Hade tagit ledigt en dag från jobbet så jag passade på att ge min Skoda lite 20 000mils-kärlek :-) Byt...